Семінар-практикум для батьків

                                                                   25 вересня 2012 року на базі Іллінецького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів –гімназія №2» проведено семінар-практикум для батьків «Соціальна інклюзія – рівність можливостей для всіх».

Учасники семінару з особливим інтересом сприйняли роз’яснення фахівців обласної (Гунько О.Б., консультант – практичний психолог з інтелектуальних питань Вінницької обласної ПМПК) та районної ( Стрільчук Г.С., завідуюча районною ПМПК, Животівська Г.А., консультант – практичний психолог Іллінецької районної ПМПК, Мазурець Т.М., консультант – логопед Іллінецької районної ПМПК, Марценюк С.М., консультант – психіатр Іллінецької районної ПМПК) психолого-медико-педагогічних консультацій та начальника відділу УПСЗН (Буряк Г.В.).

Семінар-практикум відбувся згідно графіка проведення просвітницьких заходів районних психолого-медико-педагогічних консультацій за участю працівників обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2012-2013 н.р. у напрямку поширення інформації про сприйняття, розуміння і усвідомлення батьками того, що кожна дитина з особливими освітніми потребами має такі ж права на освіту, як і її однолітки.
Участь у роботі семінару дозволила учасникам зрозуміти особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та побачити на практиці шляхи впровадження моделі інклюзивної освіти в загальноосвітньому навчальному закладі. Батьки мали можливість отримати  консультативну допомогу фахівців – консультантів психолого-медико-педагогічної консультації району.
 
План роботи практикуму:
            1. Основні напрямки діяльності районної психолого – медико – педагогічної консультації по впровадженню інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах району.    
           Стрільчук Г.С. Завідуюча ПМПК
2. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою.
           Гунько О.Б. Консультант практичний психолог з інтелектуальних питань Вінницької ПМПК.
3.  Соціальний захист дітей з особливими освітніми потребами які бажають навчатися в умовах інклюзії .
           Животівська Г.А. Консультант ПМПК.   
 4. Соціальна адаптація та інтеграція у соціум дітей-інвалідів шляхом проходження курсу реабілітації у Вінницькому центрі «Промінь»
           Буряк Г.В. Начальник відділу УПСЗН.
5. Робота учителя – логопеда в аспекті інклюзивної освіти.
            Мазурець Т.М. Консультант учитель –      логопед Іллінецької ПМПК.
6. Рекомендації батькам по профілактиці поведінкових порушень.
             Марценюк С.М. Консультант ПМПК лікар – психіатр.
 
Якщо дитина оточена критикою, то вона вчиться звинувачувати,
 Якщо дитина бачить ворожість – то вона вчиться битися.
 Якщо над дитиною насміхаються – вона вчиться бути боязкою.
 Якщо дитину постійно соромлять – вона вчиться почувати себе винуватою.
 Якщо дитина оточена терпимістю – вона вчиться бути терпимою.
 Якщо дитину заохочують – вона вчиться цінувати інших.
 Якщо дитина почуває себе у безпеці – вона вчиться вірити.
 Якщо дитину схвалюють – вона вчиться подобатися сама собі.
 Якщо дитину приймають і поводяться з нею доброзичливо – вона вчиться знаходити любов у цьому світі.